HTML

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bringaval.blog.hu/api/trackback/id/tr502699904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.02.15. 06:13:28

Győr városa utálja a bringásokat, ez látható minden kerékpárúton. A Tihanyi Árpád úti abszolút balesetveszélyes. Nem beszélve az aluljáróról, ami egy rossz vicc, valami negatív díjat simán megérdemelne.
Megemlíteném a Fehérvári úton a Graboplastnál a körforgalmat, ahol sikerült egy ügyességi pályát kialakítani, ráadásul zsűri sem kell a teljesítmény értékeléséhez, aki nem elég ügyes, az leborul a kb. 70 cm széles kis sugarú kanyargóról, vagy elakad a túl közeli táblákban.
De igazából lehetne hozni a többi körforgalmat is. Mindig az jut eszembe, ha ezeken a szakaszokon közlekedek, hogy hány barom kell ahhoz, hogy ilyen színvonalú utak készüljenek? Kell ugye egy, aki megtervezi. Kell egy másik, aki megnézi és első körben rábólint, aztán kell egy egész marhacsorda a város részéről, akik végleg elfogadják. Én ide venném még a kivitelezőt is, mert ő még mindig jelezhetné, hogy marhák, ez így nem lesz jó. Persze audiból ezek a hibák nem érzékelhetők annyira...

bringaval · http://bringaval.uw.hu 2012.02.15. 06:22:06

@kermi: Sajnos még a kivitelezőben sem reménykedhetünk, ők sem jobbak a Deákné vásznánál.
Elég a Lidlnél épített járdaszigetre gondolni, ami a felfestett, kitáblázott zebra közepén segítette vona a gyalogosokat, de az egészet (!) szalagkorláttal vették körbe.
Sajnos nagyon jellemző helyszíneket, megoldásokat írtál le, és én sem tudom, milyen erő késztetheti (kényszerítheti) a városvezetést ennek a legalább húsz éve tartó ostoba gondolkodásnak a megváltoztatására.
süti beállítások módosítása